tisdag, februari 2

myskox - astral wandr

Kära vänner!
Ledsen att jag skriver så väldigt sällan här längre, men jag lovar bättring.

Häromsistones fick jag iallafall lite tid över, som jag använde till att sammanställa ett nytt album, mitt första på tio år. Det består mest av de tramporgel-låtar inspelade i min jordkula 2007-2011, som jag använt som bakgrunds-musik i filmerna Myskox - Saga och Myskox - Saga 2.
Jag mixade lite, trixade lite och fixade lite, och gjorde ett omslag.




Det finns att lyssna på & ladda hem gratis eller mot en donation på myskox.bandcamp.com
och ligger även på youtube.


¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

På gång är en film från Inspirationsfestivalen i Skattungbyn 2015.
Även något slags rapport från det stora lilla livet :)

Må er midvintertid vara fylld av ljus & värme & glädje & hälsa för er och era familjer & vänner!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar