lördag, maj 3

Hästens år, Maj måne, Myskox's dag!

Ja, se, vilka dagar jag har nu. Har funnit nya vänner, och rockar ut dessa mina sista dagar i staden som om jag inte alls fyller 36 idag, utan 18! :)

I förrgår var jag och Krumelur m.fl på punkstället. Där var ett reggaeband som skulle spela, så vi tänkte liksom bidraga till stämningen genom att röka en pipa finmedicin inne i konsertlokalen. Spelningen var riktigt guld! Sen blev vi utslängda, haha! Fantomen är hård mot de hårda. Myskox är punk mot punkarna!

Igår var jag på lokal, med dessa magiska varelser, och blev bjuden på en födelsedagsdrink efter tolvslaget, när vi tog denna bild:


Må ni alla ha lika fina tider som jag har! Det önskar jag mig på min födelsedag.

Strax bär det upp på berget för att tända ett bål.

Fridens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar