måndag, april 7

Magiska Moleyler

Jag skriver rätt mycket, men mest på forumet magiskamolekyler.org

( Den finaste oasen jag vet i hela cyberhavet.
Där kan en förvisso läsa om sådana slags magiska molekyler
en kan stoppa i munnen för att söka helande & kontakt med småfolk & storfolk.
Även kan en läsa om sådana magiska molekyler som vi människodjur är uppbygda av,
som alstrar våra medvetanden och styr vår utveckling.
Ja, en kan faktiskt där stöta på allt möjligt mellan himmel och jord (och helvete),
samt några av de goaste skandinaviska filurerna i hela kosmos!
Alla är varmt välkommna, att bara kika in, eller att bliva med,
och hjälpa till att bygga den viktigaste databasen på svenska, någonsin! )

Ja, fick en idé att kanske lägga in även här vad jag skriver där. Vi får se.
Eller ska jag göra som andra, och lägga upp sexiga bilder på mig själv?




Här har vi dels Myskox-kalven driven på alkohol,
och dels halvmogen Myskox driven på, humle?
(En får välja fritt hur en bjuder in. Men jag är alltid snäll :)

Nå. Kanske jag måste säga till alla mina vänner att jag har skapat en blog?
Eller kanske jag måste börja fylla min blog med innehåll?

Började ju med att lägga in videos här, men, de finns ju alla på min användare på youtube

Sedan lade jag faktiskt upp en hel del musik på min Soundcloud nyligen.

Häpp! Är Du här och läser!? Gu* va' kul!
Då får jag ju ta och skärpa till mig lite, och börja bjussa nå.

Lovar bot och bättring ¤ Tack!

Fridens!





2 kommentarer:

  1. länka din musik från soundcloud här. finns ju sånna fina inbakade script som lägger en spelare i posten :D kanske skriva lite bakgrund till dem(?) och länka videos - ger ju en helhet och spridning samtidigt :)

    SvaraRadera
  2. Tack du anonyme för din respons. Ja, jag har funderat vad jag skulle lägga upp, och ja, jag ska nog ta och "organisera" min musik här, och kanske skriva lite bakgrunds-info. Mina längre texter finns ju att finna på magiska molekyler, och det är där jag kommer fortsätta lägga det mesta av min energi. Åter, tack för respons och inspiration!

    SvaraRadera